torsdag 22. april 2010

Bukettsesongen er i gang.


I dag ble årets første bukett med blomster fra hagen satt i vase.   
Nå er sesongen i gang!
Det er en fryd å kunne plukke blomster i egen hage, og det meste kan brukes. Jeg bruker ofte både blomster, blader og kvister i en og samme bukett. Noen ganger lager jeg store og overdådige buketter, andre ganger er de små og viltre som denne, men det kan også være fint med de helt enkle bukettene hvor  bare er en eller noen ganske få blomster med.
Jeg er så inderlig glad for at jeg har en hage hvor det er lov å plukke blomster!
Vær så god!
- denne første buketten er til alle dere mine gode bloggvenner som sprer glede og inspirasjon, trøst og oppmuntring gjennom kommentarer her på bloggen.
Tusen takk !

19 kommentarer:

  1. Nydelig bukett! Du er heldig som har så mange blomster å ta av. Vårbuketter er så koselige :)

    SvarSlett
  2. Så vakker! Herlig å se at sesongen er i gang hos deg, da kommer den snart hit også :-)

    SvarSlett
  3. Ååå...denne var aldeles skjønn, Marit! Jeg har en liten bukett med Scilla og lammeøre på kjøkkenbordet i tillegg til hvitveisvasene. Men det er mye godt fyll til vasene i vente :)

    SvarSlett
  4. SÅÅÅÅÅÅ mange slag alt. Jaja, vi henger etter vi.

    SvarSlett
  5. Ojda, det var en flott bukett. Må nok vente litt jeg før det kan bli noen. Får nyte synet av din så lenge.

    SvarSlett
  6. Åh, så fin og vårlig sprelsk bukett! Og så heldig du er som kan plukke blomster i hagen allerede nå! Tusen takk for titten :)

    SvarSlett
  7. Vårfin och ljuvlig bukett, Puschkinian är en stor favorit, den är så fin med sina striper. Otroligt vad du fick ihop :)

    SvarSlett
  8. Natti!
    Man tackar så mycket för den underbara buketten du delar med dig!
    Ha en skön helg!
    hälsn
    AnnA

    SvarSlett
  9. En vakker bukett! Det er så deilig når man med god samvittighet kan ta meg seg blomsterprakten inn i huset. Nyt buketten, og tusen takk for at du deler den med oss her :-)

    SvarSlett
  10. Jøss, den var flott! Det er ikke så mye som blomstrer her ennå, så heldige deg.

    SvarSlett
  11. For en herlig bukett - VÅRlig var den :) Ønsker deg ei fin helg :)

    SvarSlett
  12. Små buketter kan jeg og plukke nå, men i dag kom en fønvind og tempen spratt opp til +15. Tenker det får fart på seg der ute i hagen.
    Nydelig bukett! Ha en flott vårdag:)

    SvarSlett
  13. Oj, jammen er kommer blomstene tidlig hos deg! Her går det for det meste i kjøpeblomster ennå, men jeg håper varmen kommer snart og setter fortgang i sakene:o)))
    Nydelig bukett - og ja; hos meg er det også lov å plukke blomster i hagen!!!:o)
    Ønsker deg en flott dag!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  14. Fantastisk skøn buket! Du må have en vidunderlig have, når du allerede kan plukke så mange forskellige blomster. Jeg har også altid blomsterbuketter i mit hus, men i øjeblikket må jeg købe mig til dem:-)

    SvarSlett
  15. tusen takk du.. den var helt nydelig!! kan trenge litt oppmuntring for nå ser det mørkt ut her i nord..

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommetar!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.